Moja Firma dáva prehľad o podnikaní, a tak pomáha rásť

|

Najnovším digitálnym nástrojom z dielne centrály OVB, ktorá pomôže svojim sprostredkovateľom pri komplexnom manažmente vášho podnikania, je aplikácia Moja Firma. O čo ide? V jednej aplikácii sa nachádzajú detailné informácie o vývoji firmy, výkonnosti spolupracovníkov, a takisto podrobný prehľad klientov. To všetko v modernom dizajne, ktorý prehľadne ponúkne všetky potrebné informácie rovnako v mobile, na tablete, či obrazovke notebooku.

Rýchly spôsob, ako si zachovať prehľad

OVB posledné roky dokazuje, že je v technológiách špičkou na trhu. Najnovšia aplikácia túto pozíciu len potvrdzuje. Aj keď obsahuje až 50 modulov s rôznym typom detailných informácií, vďaka rozdeleniu do štyroch častí (Prehľad, Spolupracovníci, Produkcia a Klienti) stále zostáva prehľadná a intuitívna.

„Ambíciou celého tímu, ktorý sa podieľal na vývoji aplikácie bolo dať do rúk všetkým podnikateľom v OVB nástroj, ktorý im poskytne 360° pohľad na vlastné podnikanie. Na základe vynikajúcej spätnej väzby od prvých používateľov, ktorí aplikáciu intenzívne testovali, môžem s potešení konštatovať, že sa nám podarilo vytvoriť na trhu unikátny nástroj v kategórii Business Intelligence. Je to appka, ktorá umožňuje rýchlo zhodnotiť aktuálnu situáciu a na základe toho plánovať ďalšie podnikateľské rozhodnutia a rast v kariére,“  hovorí Marián Pogran, vedúci oddelenia CRM v OVB.

A čo sa zmenilo oproti staršej verzii? „Nová aplikácia nahradila staré portálové moduly a pridala k nim nový, prepracovaný analytický nastroj. Navyše, nová appka je výrazne rýchlejšia. Má nielen moderný vzhľad, ale obsahuje prehľadné vizualizácie a dátové prvky, ktoré spolu tvoria kompletnú platformu samoobslužnej BI,“  hovorí analytik CRM oddelenia Patrik Katona.

Ďalšie vylepšenia budú nasledovať – Nasledovať budú ďalšie vylepšenia

Krajský riaditeľ Peter Masarik patrí medzi prvých používateľov a na aplikácii oceňuje jej praktickosť. „Nástroj viete využiť aj pri zapracovaní nových členov tímu na jeho stabilizáciu.

Je postavený na najmodernejších technológiách, ktoré umožňujú rýchle načítanie dát a je dostupný na tablete, mobile, či počítači.“

Samozrejme, už v momente spustenia Moja Firma 2.0 sa v OVB pracuje na jej ďalšom vývoji. „Pri aktuálnej verzii sme technologicky a dizajnovo prepojili potreby podnikania vo finančnom sprostredkovaní a najmodernejšie technológie. Základné východiská celého dizajnu aplikácie nám pomohla pomohli načrtnúť hĺbkovú analýzu správania používateľov. V ďalších krokoch chceme appku obohatiť o mnoho ďalších prínosných inovácií. Tá najväčšia je plánovaná na najbližší rok v rámci splynutia s novou klientskou časťou,“ hovorí Marek Cyprich, vedúci digitálneho rozvoja OVB.

Najbližším krokom pri ďalšom vývoji bude pridanie prvkov predikčnej analytiky, ktoré ešte viac spestria užívateľskú skúsenosť.

OVB svojim spolupracovníkom neustále prináša unikátne riešenia a nástroje na jednoduchšiu, rýchlejšiu a inteligentnejšiu správu finančných produktov: IQ FINANCIE.

Aj preto je dobré podnikať s nami.